niedziela, 15 grudnia 2013

<  KRAVITZ MADE - DIY > 


Aż trudno uwierzyć, że za tydzień już Boże Narodzenie. W ferworze grudniowej walki: z remontem, sprzątaniem, gotowaniem i pieczeniem nim się obejrzałam, a mamy 15 grudzień. W tym roku muszę przyznać,że jestem wyjątkowo zorganizowana- tzn na pewno lepiej niż rok temu. 
Już drugi rok z rzędu praktykuję HAND MADE w odniesieniu do kartek świątecznych, i muszę przyznać - sprawi mi to dużą frajdę.
Postanowiłam, że będzie to mój taki coroczny świąteczny rytuał. 
Moimi ręcznie robionymi kartkami mam  zamiar obdarować najbliższych i przyjaciół.

 Wystarczy:
  •  kilka kolorowych kartek z bloku
  •  kolorowych tasiemek, 
  •  nożyczki i klej

Podstawą jednak jest nasza WYOBRAŹNIA!


Co z tego klejenia i wycinania wyszło możecie przekonać się sami.









Pozdrawiam i życzę spokojnej niedzieli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz